KronovBaris besi stainless berguling sejukHarga terus meningkat

  • masa pelepasan:2022-04-18 15:18:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:295
  • Penerangan pantas:

    Kronov, & mdash; alat pemotong kekuatan tinggi besi, dengan kandungan karbon yang sedikit lebih tinggi, boleh mendapatkan kekua

Kandungan artikel

& mdash; alat pemotong kekuatan tinggi besi, dengan kandungan karbon yang sedikit lebih tinggi, boleh mendapatkan kekuatan hasil lebih tinggi selepas rawatan panas yang sesuai, dan kesukaran boleh mencapai hrc. Ia adalah salah satu dari besi stainless keras. Contoh aplikasi umum adalah pedang cukur & ldquo;. Terdapat tiga model umum: C dan f (jenis pemprosesan mudah).

Model & mdash; Kecuali bahawa risiko kerosakan sumbangan bahan itu dikurangkan kerana tambahan titanium, ciri-ciri lain sama. Pipa dekoratif besi tanpa staf,Kronov201 paip baja stainless steel, paip besi tanpa staf, siri paip besi tanpa staf & mdash; Ferritic and martensitic stainless steel model & mdash; Keperlawanan panas yang baik, Keperlawanan kerosakan yang lemah, % Cr, % Ni.

KronovHarga paip baja inox dengan diameter mm: menurut situasi pasar semasa, harga paip baja inox dengan diameter mm ialah yuan per ton.

Seri & mdash; Penyedihan martensitis memperkeras besi yang tidak stainless.

TengrelaModel & mdash; Penolakan korrosion adalah sama, dan kekuatan lebih baik kerana kandungan karbon relatif tinggi.

Kecemasan keluarga.

Penegangan korosion dari besi tidak stainless bergantung pada krom, tetapi kerana krom adalah bahagian integral dari besi, perlindungan berbeza.


KronovBaris besi stainless berguling sejukHarga terus meningkat



Seri & mdash; Besi selai krom yang tahan panas.

Penggunaan: banyak digunakan dalam kereta, traktor dan industri lain.

Model & mdash& ldquo; Memotong aras alat & rdquo; Besi martensitis besi yang tidak stainless awal yang sama dengan besi krom tinggi Brinell. Ia juga digunakan untuk alat bedah, yang boleh dibuat sangat cerah. Model & mdash; Besi rusa ferritik untuk hiasan, seperti aksesori kereta. Kekuatan yang baik, tapi kekebalan suhu yang buruk dan kekebalan corrosion.

Test methodPenyediaan air, penyimpanan, pengangkutan, pemulihan pembersihan air laut dan bahan-bahan lain industri air yang baik permintaan sekitar ton.

Model & mdash; Model murah (Inggeris dan Amerika), biasanya digunakan sebagai paip keleluaran kereta, adalah besi stainless ferritic (besi krom).

Oleh itu, dan argon dengan sifat % akan dipilih. Jika kandungan ketidaksifat terlalu tinggi, kesan penyelamatan argon akan lemah dan kualiti penyelamatan akan terpengaruh secara tidak langsung.

Untuk paip besi yang mengandungi tekanan cair, ujian hidraulik akan dilakukan untuk menguji resistensi tekanan dan kualiti mereka. Jika tiada lekasan di bawah tekanan yang dinyatakan,Kronov302 paip baja stainless steel, atau mereka berkualifikasi. Beberapa paip besi juga akan mengalami ujian krimping, ujian flaring dan ujian flattening menurut piawai atau keperluan penerima.

Model & mdash; Selepas itu, besi kedua yang digunakan secara luas terutama digunakan dalam industri makanan dan peralatan bedah. Molybdenum ditambah untuk mendapatkan struktur khusus yang melawan corrosion. Kerana ia mempunyai resistensi korosi klorid yang lebih baik daripada ia, ia juga dibuat & ldquo; Marine Steel & rdquo; Untuk digunakan. SS biasanya digunakan dalam unit pemulihan bahan bakar nuklear. Grade stainless steel generally meets this application grade.

KronovAplikasi: industri kotak utiliti, terutama dalam bahagian-bahagian utama seperti seksyen suhu tinggi super pemanas dan pemanas semula.

Perubahan stabilisasi. Secumuumuumuumu, ia digdiggunauntuk - steel yang mengamengamengamengamenga- steel mengamengamengamengaTi Ti dan Nb dalam dalam baribaribaribaribaribaribaribaribaribaribaribaribariyang penypenypenysolusolusolusolusolusetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesetesete,KronovTali pinggang mata besi tanpa beku untuk makanan, Perkhidmatan jaminan, kualiti jaminan, sebab itu, kerosakan antar-granular secara efektif dihapuskan.

Model & mdash; Add a small amount of sulfur and phosphorus to make it easier to cut.

IklanDujaylMaklumat produk lain
  • Standertonplat brassBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

    Standertonplat brassBeberapa item yang harus diberi perhatian semasa pemasangan

  • Upington1060 bar aluminiumKeperluan asas untuk kerja rumah

    Upington1060 bar aluminiumKeperluan asas untuk kerja rumah

  • Schweizer-Reineke201 plat besi tidak stainlessMengapa kadar faedah terus meningkat

    Schweizer-Reineke201 plat besi tidak stainlessMengapa kadar faedah terus meningkat

  • Knysna201 plat besi tidak stainlessApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggaraan

    Knysna201 plat besi tidak stainlessApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggaraan

  • Barberton304Pengenalan situasi pembukaan penggunaan

    Barberton304Pengenalan situasi pembukaan penggunaan

  • Heidelberg316L besi putaran besi bekas stainlessBeli kerja subsidi

    Heidelberg316L besi putaran besi bekas stainlessBeli kerja subsidi

  • Fochville321 besi putaran besi stainlessNyatakan koordinat ekonomi baru

    Fochville321 besi putaran besi stainlessNyatakan koordinat ekonomi baru

  • Atlantis45 # besi bulatProspek pembangunan yang luas

    Atlantis45 # besi bulatProspek pembangunan yang luas

  • segera:Peringatan: Maklumat KronovBaris besi stainless berguling sejukHarga terus meningkat memberi anda KronovBaris besi stainless berguling sejukHarga terus meningkat oleh syarikat kami, perkhidmatan KronovBaris besi stainless berguling sejukHarga terus meningkat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KronovBaris besi stainless berguling sejukHarga terus meningkat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KronovBaris besi stainless berguling sejukHarga terus meningkat. KronovBaris besi stainless berguling sejukHarga terus meningkat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KronovBaris besi stainless berguling sejukHarga terus meningkat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!