KosiceSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringDibawa dalam peluang pembangunan baru di China

  • masa pelepasan:2022-05-09 09:13:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:105
  • Penerangan pantas:

    Kosice,Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet

Kandungan artikel

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama,KosiceBagaimana dengan meter pengubah kotak, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

KosiceKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Bahkan,KosiceHarga pengubah jenis kotak 200 KVA, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

AmaziaPembuat pengubah jenis kering

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal muatan boleh disambung.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin,KosiceIsolasi pengubah kuasa, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.


KosiceSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringDibawa dalam peluang pembangunan baru di China



Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Petikan terakhirApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Syarikat pengubah jenis kering

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

OK atau tidak?Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

KosiceSemasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

IklanDujaylMaklumat produk lain
  • MaceTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengedaran borong

    MaceTruk platform angkat gaya gunting bergerak sendiriPengedaran borong

  • MacePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang di

    MacePlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMengapa ia biasa digunakan oleh pengeluar yang di

  • EsparzaKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakProses pembuatan

    EsparzaKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyakProses pembuatan

  • BohongPlatform hidraulik angkat 10 meterFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

    BohongPlatform hidraulik angkat 10 meterFokus untuk pergi ke peringkat antarabangsa

  • BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk

    BohongFixed hydraulic boarding bridgeKontraindikasi semasa menggunakan produk

  • ProuskovJembatan pengangkutan yang tetapCara meningkatkan prestasi

    ProuskovJembatan pengangkutan yang tetapCara meningkatkan prestasi

  • Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

    Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

  • ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

    ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

  • segera:Peringatan: Maklumat KosiceSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringDibawa dalam peluang pembangunan baru di China memberi anda KosiceSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringDibawa dalam peluang pembangunan baru di China oleh syarikat kami, perkhidmatan KosiceSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringDibawa dalam peluang pembangunan baru di China dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KosiceSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringDibawa dalam peluang pembangunan baru di China, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KosiceSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringDibawa dalam peluang pembangunan baru di China. KosiceSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringDibawa dalam peluang pembangunan baru di China di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KosiceSuhu operasi normal bagi pengubah jenis keringDibawa dalam peluang pembangunan baru di China, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!