SektevkarPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis keringCara meningkatkan

  • masa pelepasan:2022-05-02 20:39:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:299
  • Penerangan pantas:

    Sektevkar,Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar,SektevkarPengubah jenis kering 630kVA,Sekt

Kandungan artikel

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar,SektevkarPengubah jenis kering 630kVA,SektevkarDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyak, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak,SektevkarTransformer in distribution room, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

SektevkarPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

TalbisahLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


SektevkarPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis keringCara meningkatkan kecekapan mengepam



Operasi pengubah tenggelam minyak

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Kesehatan dan KesehatanKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip


SektevkarPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis keringCara meningkatkan kecekapan mengepam



Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, cat bahagian yang rosak.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

SektevkarKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

IklanDujaylMaklumat produk lain
  • LimerickJembatan naik bimbitLangkah penyimpangan keseluruhan

    LimerickJembatan naik bimbitLangkah penyimpangan keseluruhan

  • Ingolstadtpelayar dockPerkhidmatan selepas jualan industri perlu terus ditingkatkan

    Ingolstadtpelayar dockPerkhidmatan selepas jualan industri perlu terus ditingkatkan

  • IngolstadtJembatan boarding tetapOperasi harga rendah

    IngolstadtJembatan boarding tetapOperasi harga rendah

  • IngolstadtVilla Home Elevator CostCara mengendalikan dan menyahpepijatnya

    IngolstadtVilla Home Elevator CostCara mengendalikan dan menyahpepijatnya

  • San AntonioKotak TransformerNyatakan pada masa penghantaran

    San AntonioKotak TransformerNyatakan pada masa penghantaran

  • La Seine sur merPlatform penangkapan hidraulik automatikKepentingan kawalan pencemaran

    La Seine sur merPlatform penangkapan hidraulik automatikKepentingan kawalan pencemaran

  • La Seine sur merJembatan naik bimbitFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan

    La Seine sur merJembatan naik bimbitFaktor apa yang mempengaruhi jangka hayat perkhidmatan

  • Watford10 ton jambatan naik bimbitBagaimana menyelesaikan masalah dalam industri

    Watford10 ton jambatan naik bimbitBagaimana menyelesaikan masalah dalam industri

  • segera:Peringatan: Maklumat SektevkarPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis keringCara meningkatkan memberi anda SektevkarPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis keringCara meningkatkan oleh syarikat kami, perkhidmatan SektevkarPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis keringCara meningkatkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SektevkarPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis keringCara meningkatkan , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SektevkarPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis keringCara meningkatkan . SektevkarPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis keringCara meningkatkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SektevkarPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis keringCara meningkatkan , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!