HimkiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakPengeluaran syarikat

  • masa pelepasan:2022-05-02 16:39:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:502
  • Penerangan pantas:

    Himki,Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap

Kandungan artikel

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

HimkiMelangkah proses pengubah jenis kering?

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan,HimkiBerapa banyak pengubah kuasa 100 KVA, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Alan jerowatzDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid,HimkiPengubah jenis kering 630kVA, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah,HimkiProsedur pemasangan penukar minyak yang ditenggelamkan, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Pada pengurusan muatan:


HimkiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakPengeluaran syarikat



Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Jabatan PemasaranDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, segel flange dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.


HimkiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakPengeluaran syarikat



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Development CurriculumBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

Dry type transformer factory

HimkiPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

IklanDujaylMaklumat produk lain
  • Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

    Prouskov8 ton jambatan naik bergerakApakah jenis dan fungsinya

  • ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

    ProuskovPlatform penangkapan panggung teaterBagaimana pasaran industri harus pergi?

  • San Juan de DiosKeuntungan pengubah jenis keringApakah langkah berjaga-jaga

    San Juan de DiosKeuntungan pengubah jenis keringApakah langkah berjaga-jaga

  • MessinaPlatform hidraulik tetapPengilang terkenal

    MessinaPlatform hidraulik tetapPengilang terkenal

  • MessinaHarga Jembatan NaikBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita sendiri?

    MessinaHarga Jembatan NaikBagaimana kita memilih mengikut keperluan kita sendiri?

  • UlmJembatan pengangkutan yang tetapSkop permohonan akan diperbaiki

    UlmJembatan pengangkutan yang tetapSkop permohonan akan diperbaiki

  • UlmAutomatic aluminum alloy lifting platformStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

    UlmAutomatic aluminum alloy lifting platformStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

  • UlmPlatform penangkapan tahapDokumen berkualiti

    UlmPlatform penangkapan tahapDokumen berkualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat HimkiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakPengeluaran syarikat memberi anda HimkiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakPengeluaran syarikat oleh syarikat kami, perkhidmatan HimkiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakPengeluaran syarikat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HimkiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakPengeluaran syarikat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HimkiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakPengeluaran syarikat. HimkiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakPengeluaran syarikat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HimkiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakPengeluaran syarikat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!