NovosibirskPenukar Grid KeadaanArah pengembangan karbon rendah

  • masa pelepasan:2022-04-27 22:39:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:124
  • Penerangan pantas:

    Novosibirsk,Operasi pengubah tenggelam minyakBerapa banyak pengubah kuasaNovosibirskPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada

Kandungan artikel

Operasi pengubah tenggelam minyak

Berapa banyak pengubah kuasa

NovosibirskPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah,NovosibirskAplikasi pengubah jenis kering, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

AndapaKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


NovosibirskPenukar Grid KeadaanArah pengembangan karbon rendah



Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira % tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Keperlukan piawaiPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak


NovosibirskPenukar Grid KeadaanArah pengembangan karbon rendah



& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

kualitiPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain,NovosibirskSemasa nilai 400 KVA pengubah jenis kering,NovosibirskPengubah jenis kotak 1250, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

NovosibirskKebocoran minyak di flange looper

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

IklanDujaylMaklumat produk lain
  • BekesPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApakah nilai utama era Internet

    BekesPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApakah nilai utama era Internet

  • BekesLift rumah villa jenis trekMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk

    BekesLift rumah villa jenis trekMengendalikan Kecacatan Lukisan Sejuk

  • BrugesPlatform angkat elektrikBercakap mengenai proses teknologi

    BrugesPlatform angkat elektrikBercakap mengenai proses teknologi

  • BrugesJembatan pengangkutanPembangunan masa depan juga memerlukan penjimatan tenaga dan hijau

    BrugesJembatan pengangkutanPembangunan masa depan juga memerlukan penjimatan tenaga dan hijau

  • VarnaContainer Jembatan NaikApakah peranan penerangan

    VarnaContainer Jembatan NaikApakah peranan penerangan

  • VarnaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPembangunan industri memberi momentum baru

    VarnaPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPembangunan industri memberi momentum baru

  • VarnaLift tahapCara mengira panjang

    VarnaLift tahapCara mengira panjang

  • AndriaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApakah bahaya tertentu

    AndriaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApakah bahaya tertentu

  • segera:Peringatan: Maklumat NovosibirskPenukar Grid KeadaanArah pengembangan karbon rendah memberi anda NovosibirskPenukar Grid KeadaanArah pengembangan karbon rendah oleh syarikat kami, perkhidmatan NovosibirskPenukar Grid KeadaanArah pengembangan karbon rendah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NovosibirskPenukar Grid KeadaanArah pengembangan karbon rendah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NovosibirskPenukar Grid KeadaanArah pengembangan karbon rendah. NovosibirskPenukar Grid KeadaanArah pengembangan karbon rendah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NovosibirskPenukar Grid KeadaanArah pengembangan karbon rendah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!