Tirgu SecuiescPengubah utama kilang kuasaKeluarannya menetapkan rekod baru

  • masa pelepasan:2022-04-27 09:19:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:101
  • Penerangan pantas:

    Tirgu Secuiesc, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawa

Kandungan artikel
termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Tirgu SecuiescDalam keadaan normal

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Samho-rodongjaguTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing,Tirgu SecuiescHarga pengubah terbenam minyak, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,Tirgu SecuiescTransformer kuasa S13-m-200, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti,Tirgu SecuiescPenukar jenis kering 100 kW, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.


Tirgu SecuiescPengubah utama kilang kuasaKeluarannya menetapkan rekod baru



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Kualiti yang hebatApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.


Tirgu SecuiescPengubah utama kilang kuasaKeluarannya menetapkan rekod baru



(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Kualiti tertinggiKilang pengubah kuasa

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Tirgu SecuiescMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak) ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Sudah tentu, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

IklanDujaylMaklumat produk lain
  • VasaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKeperluan pemeriksaan

    VasaPlatform penangkapan jenis gunting bergerakKeperluan pemeriksaan

  • VasaPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    VasaPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • Dana, DominicaPembuat regulator tenggelam minyakApakah langkah pemasangan khusus

    Dana, DominicaPembuat regulator tenggelam minyakApakah langkah pemasangan khusus

  • KrakowPlatform angkat hidraulik diriDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat

    KrakowPlatform angkat hidraulik diriDaya saing komprehensif syarikat adalah kuat

  • KrakowJembatan naik hidraulik tetapBahan alternatif

    KrakowJembatan naik hidraulik tetapBahan alternatif

  • BezierJembatan naik bimbit ForkliftKeperluan pemeriksaan semasa pemasangan

    BezierJembatan naik bimbit ForkliftKeperluan pemeriksaan semasa pemasangan

  • BezierPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTentang ciri pekerjaan dan adanya faktor risiko

    BezierPlatform penangkapan jenis gunting bergerakTentang ciri pekerjaan dan adanya faktor risiko

  • BezierPlatform penangkapan panggung teaterAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan

    BezierPlatform penangkapan panggung teaterAnalisis ciri-ciri bahan yang digunakan

  • segera:Peringatan: Maklumat Tirgu SecuiescPengubah utama kilang kuasaKeluarannya menetapkan rekod baru memberi anda Tirgu SecuiescPengubah utama kilang kuasaKeluarannya menetapkan rekod baru oleh syarikat kami, perkhidmatan Tirgu SecuiescPengubah utama kilang kuasaKeluarannya menetapkan rekod baru dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Tirgu SecuiescPengubah utama kilang kuasaKeluarannya menetapkan rekod baru, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Tirgu SecuiescPengubah utama kilang kuasaKeluarannya menetapkan rekod baru. Tirgu SecuiescPengubah utama kilang kuasaKeluarannya menetapkan rekod baru di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Tirgu SecuiescPengubah utama kilang kuasaKeluarannya menetapkan rekod baru, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!