KumanovoPengubah distribusi 6kVTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentu

  • masa pelepasan:2022-04-18 17:18:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:341
  • Penerangan pantas:

    Kumanovo,(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta peli

Kandungan artikel

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

KumanovoBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

San LorenzoPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;


KumanovoPengubah distribusi 6kVTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentuk



Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China,KumanovoPenukar jenis kering kuasa 1000 KVA, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Pembuat pengubah jenis kering

produksiApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Kebocoran minyak di flange looper

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,KumanovoUjian pengubah jenis kering, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point,KumanovoParameter pengubah kuasa, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.


KumanovoPengubah distribusi 6kVTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentuk



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Test method(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

KumanovoApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

IklanDujaylMaklumat produk lain
  • BaltimorePertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiApakah sebab-sebab pemakaian

    BaltimorePertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiApakah sebab-sebab pemakaian

  • BaltimorePemulihan Semi-AutomatikApakah ciri-cirinya

    BaltimorePemulihan Semi-AutomatikApakah ciri-cirinya

  • BurnleyPengubah jenis kering 630kVACara beroperasi dalam susun

    BurnleyPengubah jenis kering 630kVACara beroperasi dalam susun

  • ShedertzeePlatform angkat hidraulik bergerakMengapa fleksibiliti semakin baik dan lebih baik

    ShedertzeePlatform angkat hidraulik bergerakMengapa fleksibiliti semakin baik dan lebih baik

  • ShedertzeeHarga Jembatan NaikPeluang strategik

    ShedertzeeHarga Jembatan NaikPeluang strategik

  • LincolnJenis tetap hidraulik paksi yang diletakAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat

    LincolnJenis tetap hidraulik paksi yang diletakAjar anda untuk memilih syarikat yang tepat

  • LincolnPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaBerusahalah untuk menjadikan barisan pen

    LincolnPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaBerusahalah untuk menjadikan barisan pen

  • LincolnPemulihan ketinggian tinggiApa kategori

    LincolnPemulihan ketinggian tinggiApa kategori

  • segera:Peringatan: Maklumat KumanovoPengubah distribusi 6kVTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentu memberi anda KumanovoPengubah distribusi 6kVTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentu oleh syarikat kami, perkhidmatan KumanovoPengubah distribusi 6kVTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KumanovoPengubah distribusi 6kVTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KumanovoPengubah distribusi 6kVTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentu. KumanovoPengubah distribusi 6kVTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KumanovoPengubah distribusi 6kVTerangkan masalah prinsip yang perlu dipertimbangkan dalam reka bentu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!