Pinhal NovoPemulihan pengubah kabinet elektrikDi manakah faedah penggunaannya

  • masa pelepasan:2022-04-16 13:18:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:74
  • Penerangan pantas:

    Pinhal Novo,Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam pen

Kandungan artikel

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil,Pinhal NovoTanda pengubah jenis kering, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Pinhal NovoPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

Oued LillSegel kebocoran minyak

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama) dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.


Pinhal NovoPemulihan pengubah kabinet elektrikDi manakah faedah penggunaannya



Secara umum, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi,Pinhal NovoPengubah kuasa 25kV, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Perkhidmatan pertamaUntuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


Pinhal NovoPemulihan pengubah kabinet elektrikDi manakah faedah penggunaannya



Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Jabatan Kewangan(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC,Pinhal NovoPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyak, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Pemburukan pengisihan Solenoid

Pinhal NovoLepaskan skru inti

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Syarikat pengubah minyak terjun

IklanDujaylMaklumat produk lain
  • UtrechtBridge boarding of aluminum alloyApa kegunaannya

    UtrechtBridge boarding of aluminum alloyApa kegunaannya

  • ToledoTekanan hidraulik paksi naik bimbitHarga terus meningkat

    ToledoTekanan hidraulik paksi naik bimbitHarga terus meningkat

  • ToledoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriPendahuluan yang teratur

    ToledoPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriPendahuluan yang teratur

  • ToledoPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

    ToledoPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikKaedah teknikal dalam perlindungan dinding

  • Los PalaciosParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAApakah langkah-langkah untuk penjaga

    Los PalaciosParameter pengubah yang ditenggelamkan minyak 250kVAApakah langkah-langkah untuk penjaga

  • Bandar LangfangPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApakah fungsi stomata

    Bandar LangfangPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApakah fungsi stomata

  • Bandar LangfangEmbedded boarding bridgeItu semua adalah pembawa pengedar untuk bertahan

    Bandar LangfangEmbedded boarding bridgeItu semua adalah pembawa pengedar untuk bertahan

  • Zaburepelayar dockApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah giliran yang berke

    Zaburepelayar dockApakah perkara penting dalam rancangan reka bentuk untuk jumlah giliran yang berke

  • segera:Peringatan: Maklumat Pinhal NovoPemulihan pengubah kabinet elektrikDi manakah faedah penggunaannya memberi anda Pinhal NovoPemulihan pengubah kabinet elektrikDi manakah faedah penggunaannya oleh syarikat kami, perkhidmatan Pinhal NovoPemulihan pengubah kabinet elektrikDi manakah faedah penggunaannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Pinhal NovoPemulihan pengubah kabinet elektrikDi manakah faedah penggunaannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Pinhal NovoPemulihan pengubah kabinet elektrikDi manakah faedah penggunaannya. Pinhal NovoPemulihan pengubah kabinet elektrikDi manakah faedah penggunaannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Pinhal NovoPemulihan pengubah kabinet elektrikDi manakah faedah penggunaannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!