CorroiosParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBerikan jaminan bekalan gas asli

  • masa pelepasan:2022-04-13 13:18:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:322
  • Penerangan pantas:

    Corroios,Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbena

Kandungan artikel

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

CorroiosSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,CorroiosItem inspeksi pengubah jenis kering, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering


CorroiosParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBerikan jaminan bekalan gas asli



kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Penukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Kepastian KualitiApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa


CorroiosParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBerikan jaminan bekalan gas asli



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa,CorroiosPenukar Sampah,CorroiosEfisiensi pengubah kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Rekomendasi maklumatPerformasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

CorroiosPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

IklanDujaylMaklumat produk lain
  • RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

    RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

  • RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

    RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

  • RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

    RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

  • GranadillaKomponen utama pengubah kotakPengeluaran

    GranadillaKomponen utama pengubah kotakPengeluaran

  • Kegure TarnovskyPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaTitik pertumbuhan baru untuk eksport ind

    Kegure TarnovskyPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaTitik pertumbuhan baru untuk eksport ind

  • Kegure TarnovskyJembatan boarding yang boleh dikembalikanPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

    Kegure TarnovskyJembatan boarding yang boleh dikembalikanPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

  • ZweikaoPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftBahan adalah kunci untuk menentukan taha

    ZweikaoPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftBahan adalah kunci untuk menentukan taha

  • ZweikaoHarga jembatan naik bimbitKurangkan penjajahan modal

    ZweikaoHarga jembatan naik bimbitKurangkan penjajahan modal

  • segera:Peringatan: Maklumat CorroiosParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBerikan jaminan bekalan gas asli memberi anda CorroiosParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBerikan jaminan bekalan gas asli oleh syarikat kami, perkhidmatan CorroiosParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBerikan jaminan bekalan gas asli dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CorroiosParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBerikan jaminan bekalan gas asli, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CorroiosParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBerikan jaminan bekalan gas asli. CorroiosParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBerikan jaminan bekalan gas asli di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CorroiosParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanBerikan jaminan bekalan gas asli, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!