EukMod pendinginan pengubah tenggelam minyakSentiasa dalam ketepuan

  • masa pelepasan:2022-04-10 22:01:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:134
  • Penerangan pantas:

    Euk,Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan c

Kandungan artikel

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

EukApabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P,EukHarga pengubah jenis kotak, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

bandar ordosTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


EukMod pendinginan pengubah tenggelam minyakSentiasa dalam ketepuan



Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh,EukSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyak, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, ia tidak perlu diam.

marketBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.


EukMod pendinginan pengubah tenggelam minyakSentiasa dalam ketepuan



Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

pengetahuanPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

EukApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua,EukKarakteristik pengubah distribusi jenis kering, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

IklanDujaylMaklumat produk lain
  • SzarvasHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahSpesifikasi pemeriksaan

    SzarvasHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahSpesifikasi pemeriksaan

  • SzarvasHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahApakah peningkatan pada tahun baru

    SzarvasHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahApakah peningkatan pada tahun baru

  • Datuk Bandar Hato del ReyPengubah 1600 minyak tenggelamMenjadi asas untuk pengembangan perusahaan in

    Datuk Bandar Hato del ReyPengubah 1600 minyak tenggelamMenjadi asas untuk pengembangan perusahaan in

  • ModenaPlatform angkat tetap hidraulikDi mana titik pencemaran

    ModenaPlatform angkat tetap hidraulikDi mana titik pencemaran

  • ModenaJenis bergerak jembatan naik hidraulikRingkasan penyiasatan keadaan

    ModenaJenis bergerak jembatan naik hidraulikRingkasan penyiasatan keadaan

  • FlorenceJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiMeningkatkan dan mengubah perniagaan utam

    FlorenceJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiMeningkatkan dan mengubah perniagaan utam

  • FlorenceHarga jembatan naik bimbitSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi

    FlorenceHarga jembatan naik bimbitSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi

  • FlorenceHarga lif bebas halangan menegakTurun naik harga kecil

    FlorenceHarga lif bebas halangan menegakTurun naik harga kecil

  • segera:Peringatan: Maklumat EukMod pendinginan pengubah tenggelam minyakSentiasa dalam ketepuan memberi anda EukMod pendinginan pengubah tenggelam minyakSentiasa dalam ketepuan oleh syarikat kami, perkhidmatan EukMod pendinginan pengubah tenggelam minyakSentiasa dalam ketepuan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EukMod pendinginan pengubah tenggelam minyakSentiasa dalam ketepuan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EukMod pendinginan pengubah tenggelam minyakSentiasa dalam ketepuan. EukMod pendinginan pengubah tenggelam minyakSentiasa dalam ketepuan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EukMod pendinginan pengubah tenggelam minyakSentiasa dalam ketepuan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!